dinsdag 28 december 2010

Waarom?

Het is er toch van gekomen. Roodknopje blogt :-)
Waarom doet een mens zoiets: ideeën, gedachten op het net smijten, voor iedereen zomaar te lezen? In tijden van facebook zijn zo'n toestanden nu wel normaal geworden maar toch... Het is niet zo dat ik ze wil nadoen, die ongelooflijk creatieve madammen die me inspireren met hun ongelooflijk coole blogs.
Laat ons zeggen dat ik het leuk vind om me bezig te houden aan de computer, dat ik het leuk vind om dingen waar ik trots op ben aan de wereld te tonen. Nè!

2 opmerkingen:

  1. Gelijk heb je ! Ik heb zelf ook een blog om mijn bezigheden op te zetten en ik moet zeggen... de reacties die je krijgt, de appreciaties, de vele kijkers die een bezoekje brengen, ... da's "genieten".

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook deze maand begonnen met bloggen, en ik vind het bijzonder leuk! Het 'voedt' mijn creativiteit en maakt mijn rugrevalidatie een pak aangenamer!

    Veel succes met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen