dinsdag 28 december 2010

Hoe het ooit begon...

Aangezien ik de laatste tijd al heel wat bijeen heb geknutseld geef ik af en toe een flashback. Zo zijn jullie weer mee, iedereen tevree ;-)
Goed, een 15 maanden en enkele dagen geleden werd onze fantastische zoon geboren! In volle voorbereiding ervan was ik op zoek naar een leuk geboortepresentje. Zelf knutselen was een optie. Op 'het' internet vond ik leuke ideeën en voilà: het was een feit. Het werden vilten broches. Heel eenvoudig: twee viltjes opeen met watte tussen, oogjes, mondje erop,... en klaar. Het was heel wat werk, maar het resultaat mocht er zijn. Daarna werden de broches in een plastieken bal gestopt en die gingen op hun beurt in een automaat.


Na de geboorte had ik nog zin om vanalles te knutselen, en als ik zo'n broches kon maken, dan kon ik ook andere dingen aan. De bal ging aan het rollen :-)

3 opmerkingen:

  1. supertof gewoon. Van nen groten fan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele toffe knutsels en de "sjiekenbak" is ook heel erg tof ! Wij hadden voor de geboortes van onze 2 'zoeties' ook zo'n automaat... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelf ben ik ook een creatief beest, aangezien ik nu al op zoek ben naar ideëen voor de pl. communie van mijn dochter kan ik maar eens polsen hoe jij het zou doen..???
    Mag niet te kinderachtig overkomen maar alle tips zijn superwelkom. Wie wil er mij helpen?

    Die broches zijn mega cool. Dikke proficiat.

    BeantwoordenVerwijderen