vrijdag 9 september 2011

Koekjes bakken!

De geur van koekjes hangt hier nog in de lucht! Ik heb me zo kinderlijk geamuseerd vanmiddag. Het was hier echt 'knutselen met koekjes'. Eigenlijk wou ik gewoon eens experimenteren met 'Icing pasta', eens kijken wat de mogelijkheden daarvan waren (en wat mijn mogelijkheden waren!). Ik had wel maar twee kleuren: basiswit en rood (mijn lievelingskleur uiteraard). Hier enkele resultaten :-) O ja... en het is nog lekker ook!



Voor de kenners: ik ben me er van bewust dat ik nog wat moet oefenen op 'verfijning' ;-). Maar ik had geen goed spuitmondje en het puntje van mijn spuitzak (lees: simpel plastieken zakske) was niet ideaal. Oefening baart kunst zeker? (Ge moogt dus vooral niet beginnen googlen op 'icing cookies' want dan zie je overdreven schone dinges!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten