maandag 22 augustus 2011

Doopsuikers en zo

Ondertussen is ze al 3 weken en een paar dagen oud, die dochter van ons. Uiteraard kon ik me daarvoor helemaal uitleven met het maken van doopsuikertjes en het ontwerpen van het kaartje. Bij Ties, twee jaar geleden, hield ik me uuuuuren bezig met het naaien van brochekes. En dat zag ik deze keer niet zitten. Het werd dan ook compleet iets anders!
Ik werkte rond het thema 'playmobil' :-). Ons kaartje werd een familieportret (hieronder zie je één van de foto's die daarvoor gebruikt werd). En de doopsuikertjes waren ontstaan na het verzamelen van vele playmobilmannetjes. Net als in een speelgoedwinkel kregen ze een plaatsje aan een echt draairek. Hier enkele sfeerbeeldjes...




1 opmerking:

  1. Wow super! Voor een volgende staat zoiets zeker op het lijstje... thx voor het super idee!

    BeantwoordenVerwijderen