woensdag 15 juni 2011

Vaderdag… wat een heerlijke dag toch!

Hij kan het toch zo goed zeggen, meneer Wouter Deprez! We waren reeds in het bezit van zijn eerste boek die aan zijn zoon is gericht “Waarom je moeder en ik bijna altijd een kamerjas dragen” (gesigneerd en opgedragen aan onze eigen zoon en al!).

En het tweede boek “Gelukkig heeft je moeder twee oren” was het ideale vaderdagcadeau voor de papa des huizes. Ik zat namelijk al lang te wachten op dat boek en kocht het dus grotendeels voor mezelf, en dat had ‘meneer Roodknopje’ direct door natuurlijk. Het enthousiasme was bij hem dan ook niet zo groot (maar hij kreeg ook nog een megaleuk T-shirt en knutselwerkje van de zoon!). Ik was daarentegen zeer gelukkig en las het boek onmiddellijk uit. Zalig herkenbaar gewoon! Schitterend omschreven… Ik ben een echte Wouter Deprez-fan (valt het op?). Terwijl ik het lees hoor ik het hem bijna zeggen, met zijn mooie articulatie en pretoogjes incluis. Voor mij was het een top-vaderdag, en voor de papa hier in huis ook wel… denk ik.

Dus moest je eens niet weten wat te kopen voor meneer of wie dan ook, het is een aanrader :-)

 

2 opmerkingen:

  1. Ik ben ook een fan, herkenbaar dat je het hem bijna hoort zeggen en zijn pretoogjes, mmmm...zalig! En nu kom ik juist van de boekhandel, ik wil terug ;0)

    BeantwoordenVerwijderen