woensdag 13 april 2011

Whieieie! Het eerste pakje!

Ik kreeg vandaag een pakje, een verjaardagscadeautje dat twee dagen te vroeg is aangekomen met de post. Ik weet wie de afzenders zijn (dank u, nu al!) maar mag het nog niet openen. Spannend jong! En moeilijk!
Ben toch een beetje benieuwd. De doos heeft al een hele inspectie achter de rug. Hier enkele gegevens:
- de doos is 35 op 23 cm, met een hoogte van 26 cm. De inhoud van die doos is dus 20930 kubieke centimeter. Oftewel een goede 20 liter.
- de doos weegt 1,192 kg
- er staat 'fragile' op de doos, ik durf er dus niet te hard mee schudden...
Iemand een idee wat dit kan zijn?

2 opmerkingen:

  1. Zo spannend! Zelf zou ik nooit 2 dagen kunnen wachten om een pakje open te doen.
    Misschien moet je toch stiekem es piepen? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hehe, ik heb het al geprobeerd hoor. Maar het gaat niet lukken zonder dat het zichtbaar is... Geduldig zijn he. Nog één keer slapen :-)

    BeantwoordenVerwijderen