vrijdag 27 mei 2011

Klusjesweek!

Manlief had deze week verlof en we maakten er een klusjesweek van! 't Kind werd gedropt bij de oma's en wij gingen aan de slag: boven werd alles geschilderd dat nog een laagje verf kon gebruiken en alles werd afgewerkt (deuren, muren,...). Buiten werd ons terras (eindelijk) gelegd. We hebben gezwoegd en gezweet. 's Avonds was ik zo moe dat ik geen pap meer kon zeggen, maar het resultaat mag er zijn! Het meest tevreden ben ik over de nieuwe babykamer. Het is een klein kamertje, maar ik heb het toch een beetje kunnen opfleuren met een tekeningske. Alleen... het kamerke is zo klein dat ik het niet zo zeer duidelijk heb kunnen fotograferen. Dus, in 't echt is het nog mooier :-).
Ik zou daar graag slapen, zo onder die boom, en u...?

Voor:


Bijna af:


Klaar! :-)

3 opmerkingen:

  1. ik zou daar ook graag slapen hoor!

    ( amai wat een gedoe om hier een reactie te plaatsen, dat is te moeilijk voor mijn niet IT-brein) dan maar anoniem

    groetjes Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor de reactie! Het is inderdaad niet simpel om hier te reageren, het lukt me zelf ook niet altijd. Ik heb er nochtans eens een berichtje over gepost... maar kijk ja, t wil hier ook niet altijd lukken. Toch merci voor de moeite ;-)

    Roodknopje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem ook geweldig mooi, ik zou er ook superblij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen