dinsdag 8 februari 2011

Tipje van de sluier.

Binnenkort geef ik een vorming bij Kazou :-) (Kazou = jeugddienst van CM)

Ik vat het nogal ruim op en zal proberen allerlei leuke spulletjes te knutselen. Dingen die op kampen geknutseld kunnen worden met jonge, maar ook met oudere kinderen. Dingen waar je niet altijd veel of duur materiaal voor nodig hebt.
Een voorbeeldje zie je hieronder. Ik maakte een echte portefeuille! Enkel het slotje ontbreekt nog op de foto. Het is echt supersimpel te maken en vooral zeer goedkoop! Hoe ik dat juist deed? Ahaa... naar de workshop komen he ;-)


3 opmerkingen:

  1. Jaja, mijn nieuwsgierigheid is geprikkeld... Er staat wel niet op hoeveel de vorming kost?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel, is volgens mij gratis, maar... enkel voor Kazouleden :-(
    Maar voor jou wil ik wel eens een priveworkshop houden ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen