dinsdag 25 januari 2011

Jaja, het is van dat!

Vorig weekend ging ik met man en kind naar zee. Zalig luieren, soldenshoppen en uitwaaien. Het deed deugd, ge kunt u voorstellen! Met een leeg hoofd ben ik teruggekomen, maar niet met lege handen! Ah nee, mijnen echtgenoot heeft me een cadeautje gegeven: snelle knutselidee-boekjes uit zijn favoriete winkel. Vooral dat ‘snelle’ spreekt me enorm aan. Heb namelijk niet altijd veel geduld, ik wil erg vlug resultaat zien. Er staan leuke dingskes in, dus binnenkort wellicht meer ;-)

Tot nu toe heb ik echter nog niet veel tijd gehad om te prutsen. Humhum… En mensen die me nu kennen gaan wellicht heel hard lachen, want ‘geen tijd’ is namelijk niet iets want aan mij kan gekoppeld worden. Ik heb namelijk heel erg veel tijd wegens het niet mogen werken wegens… zwangerschap J.
De officiƫle aankondiging deden we met een T-shirt. De T-shirt is gekocht (uiteraard!) en de letters zijn uit strijkvelours geknipt en erop gestreken.

Dus ge kunt peizen, ge gaat hier binnenkort nogal wat te zien krijgen!

2 opmerkingen:

  1. Zo'n leuk cadeautje, ik wist niet dat dat zijn favoriete winkel is:-) Intussen weet ik ook of het nu lukt om een reactie te plaatsen...

    BeantwoordenVerwijderen